lördag 26 april 2014

Marknadsdag



Idag fick jag äntligen min nya skylt till Betty-Lou's Bakery. Den ar handgjord i återvunnet tra och tillverkad av en tjej som heter Danielle, som driver det lilla företaget Argent and Sable . Ett annat nyförvärv ar trälådan med Anderson's Cherryade-tryck. Det ar verkligen toppen att ha ett eget cupcake-stand eftersom Peter aldrig kan saga nej nar jag vill kopa kakfat/dekorationer/fågelholkar/you name it. Frasen "It's for the stall" har visat sig vara mycket effektiv i shoppingsituationer da jag mott motstånd.


Det har varit en toppendag pa markanden idag, och jag fick besök av en svensk tjej som jag träffat pa facebook - kul! Jag salde min nya cupcake-kreation "The Man Eater", innehållande whisky och paron och kolasås. Trots att den sag ganska oaptitlig ut gick den at som smor i solsken. Vart att ha i åtanke nar man misslyckats med sockerkakan - hall lite sprit pa den och ge den ett roligt namn och och vips blir den atravard!

XXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar