söndag 4 maj 2014

Min forsta outfitpost!



Jag har en stor samling vaskor, skor, smycken och kläder som jag mer an gärna visar upp. Jag tillhör dock inte generationen som vaxt upp med kameratelefoner och selfies, och kanner mig alltid extremt löjlig nar jag forsoker  fota  mig själv. Idag var Peter for ovanlighetens skull hemma sa han fick knappa nagra bilder pa mig i tradgarden, innan vi begav oss ut pa äventyr i Camden med min kompis Bella och hennes familj som ar har pa besök. 


Solglasogonen kopte jag igar pa markanden av min kompis Sharon, som saljer vintage-solglasogon och vintage-glasogon med sitt foretag Auntie Aviator - en stor post om henne kommer snart. Halsbandet ar mitt favoritsmycke just nu och gjort av spelmarker fran 40-talet. Jag kopte det pa marknaden i Camden Passage som jag skrivit om tidigare har pa bloggen. 


Jag alskar make-up, fast ar inte sarskilt duktig pa att sminka mig. Idag gjorde jag mina vanliga cat-eyes med ett extra lager guld-eyliner.


Det ar valdigt svart att hitta snygga vintageklader i stora storlekar, sa jag koper nyproducerade klader med vintagekansla istallet. Klanningen pa bilden kommer fran Marks and Spencer, som ar ett av mina favoritmarken nar det kommer till klader da de erbjuder valdigt bra kvalitet och snygga klassiska designer. Skorna kommer fran Rocket Originals och vaskan ar nytillverkad av ett engelskt foretag som heter Edith and Alf. Vi fick en toppendag i Camden och jag shoppade bade skor och en ursot turkos cardigan med flamingos pa - bild pa den kommer snart!

XXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar