lördag 14 juni 2014

Bestulen!

Nu har jag inte bloggat pa flera veckor. Jag ar totalt slut nu for tiden - operationen jag vantar pa ter sig längre bort an Jesus återkomst och allt jag kan tanka pa ar att sova. Dessutom blev min kamera stulen nar vi besökte ett jäkla TRADGARDSCENTER. Efter nio ar i London har jag aldrig blivit snattad av, och sa aker vi ut pa landet for att i lugn och ro kopa blommor till tradgarden och Vips ar någon javel framme och snor min dyra fina systemkamera. Det som stor mig mest ar att jag inte kan fatta hur det gatt till, eftersom jag aldrig staller ifrån mig vaskan. Hursomhelst - en ny kamera ar beställd och idag har jag sovit HELA dagen, sa snart ar bloggen tillbaka pa fotterna igen. Renoveringen ar äntligen äntligen färdig och jag vill ju visa bilder pa mitt nya fina kok. Tills dess far ni halla till godo med de har arkivbilderna pa mig fran forra sommaren:





XXX 

2 kommentarer:

  1. Fanken vad trist med kameran! :-(
    Men det var skönt att höra att renoveringen äntligen är klar:-). Nu kan du vila hemma i lugn och ro och invänta operationen. Krya på dig! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Nee va tråkigt! Hoppas att allt vänder nu så att det bara går bra för dig!
    Kramar

    SvaraRadera