torsdag 31 juli 2014

Inredningsreportaget

Det står still här på bloggen. När jag kommer hem från jobbet orkar jag inte göra något annat än att dricka pina coladas i trädgården, sjunga för Monty och drömma om hösten, som ar min favoritårstid. Efter att ha sett filmen "Coco before Chanel" har jag bestämt mig för att prova en ny stil i höst och har beställt hem svarta kläder som jag längtar efter att få använda. Mitt nya favoritplagg ar en svepande svart historia; en hybrid mellan kappa och klänning. Rött lappstift i fickan och en biljett till eurostar fran St. Pancras. Kom kära Höst - KOM!



Som ni kanske minns skrev jag förra veckan om att jag skulle vara med i ett inredningsreportage. En svensk tjej som heter Sara kom hit och fotade och intervjuade mig och idag publicerades resultatet på Barnebys engelska hemsida. Barnebys är ett svensk initiativ och är en hemsida som samlar auktioner från auktionshus runtom i landet. Efter succe i Sverige försöker de nu etablera sig i övriga Europa, och jag fick alltså vara med på ett hörn på den engelska siten. Länk till artikeln finns här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar