söndag 23 februari 2014

Ekorren från Liberty

Jag koper allra helst gamla prylar men ibland hittar jag nagot som jag bara inte kan leva utan och da flyger all vett och sans ut genom fonstret. Som haromdagen nar jag var ute pa stan och stannade till pa Liberty nere vid Carnaby Street och hittade Ekorren. Ja, se sjalva:


















 
 
 
 
Libertypasarna far mig att kanna som om jag bar runt pa en stor karamell - sa himla snygga att man storknar! Men nu skulle vi ju titta pa innehallet i pasen, namligen...





















 
Den har lilla gynnaren - en nothackare i form av en ekorre. Need I say more?






















Fyll upp korren med valfria notter och snurra pa svansen - vips har du perfekt hackade notter. Inget mer frenetiskt slavande over skrabradan - Ekorren fixar dina notbekymmer med ett svans-snurr!






















Notterna samlas i en glasburk under ekorren. Jag haller dem i en liten skal och doppar nyfrostade cupcakes i.






















Lat mig introducera min basta cupcakekreation: Vaniljkaka med jordnotsfrosting, strosslad med saltade jordnotter och toppad med chocolate fudge sauce - Yum!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar